به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندیفر با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر تهیه شده است.
وی افزود: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیتهای اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راهها را ثبت کنند.
این مسئول با تاکید بر اینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کار کردن بوده و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، مطرح کرد: از روز ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ همزمان با آغاز طرح راهداری نوروزی تا روز دوم فروردین سال جاری ۱۱۸ هزار و ۲۰۵ تماس با سامانه ۱۴۱ استان گرفته شده است.
زندیفر با بیان اینکه از این تعداد دو هزار و ۳۷۱ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان البرز پاسخ داده شده است، افزود: از رانندگان و کاربران جادهای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیتهای تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامهریزی کنند.